torsdag den 14. juli 2011


05/07/2011
o Første test: A
Har fået mit første A i den første Emtehan (test). Jeg kan jo allerede bogstaverne og mange af ordene. De virkerbare ikke så fremmede for mig. Jeg skriver super hurtigt og kan det meste af basale stavning. Grammatisk er jeg ikke så god men jeg lærer. De andre er så langsomme. Men jeg har jo også haft 9 år til at vænne mig til at skrive. Jeg er stadig super stolt. Som min lærer sagde Mimtaz (Excellent)
o 4th of July:
Har fejret 4th of July i dag på Hard Rock Cafe sammen med en masse andre amerikanere. Unlimited beer, wings and rock music all night for 20$. Jeg kunne selvfølgelig ikke klare så meget og derfor nassede fyrernes øl imens de blev serveret på stribe. Wow.
o Har stadig ingen lejlighed efter d. 7. august!!!!!! Boligmarked er meget frustrerende!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Qadisha Vally as background

Qadisha Vally as background

Om mig

Citater fra Beirut: Der er mange (inklusiv mig selv) der vil skrive rejseblog når de er ude at rejse. Men det er glemt efter de første par dage. Det kommer jeg sikkert også til. Lige nu har jeg bare mange tanker. Derfor vil jeg dele dem med andre. For at gøre bloggen så lidt kedeligt som muligt, består den af små historier som jeg finder interessant, mærkeligt, sjovt osv..